Falling Skies S05 E10 magyar felirat
2015. szeptember 01. írta: hirmozaik

Falling Skies S05 E10 magyar felirat

Igen tudom, ma meg csak szeptember 1-e, éjjel 3 óra 22 perc van es a Falling Skies felirata ezzel szemben csutortok, pentek kornyeken szokott megjelenni Szaki altal.

Nekem nem volt hangulatom megvarni, amig a tag elkezdi, leforditja es felteszi a hosszupuska-ra a maga feliratat, ezert tegnap este 9 korul elkezdtem forditani, es ma hajnal kettokor vegeztem vele.

Utana - szerintem az egesz Földön elöször - én magam néztem meg magyar felirattal a Falling Skies utolsó befejezö epizódját, és itt-ott még átjavitottam, hogy jobban passzoljon a beszéd témához.

Szóval, mivel fogalmam sincs, hogy hogyan is lehet felirat feltolto oldalakra feltolteni a feliratomat, ezert ugy dontottem, hogy feltoltom a blogomra a feliarat linkjet.

Ime:

http://www.filedropper.com/fallingskiess05e10hdtvx264-killers-hungarian

Jó Szórakozást, akinek sikerül rá lelnie erre a linkre a google találati listában, mielött kijönne a Szaki-é!

süti beállítások módosítása